Utvrđivanje gradiva

Kada sam počela da radim časovi utvrđivanja gradiva za mene su bili ubedljivo najdosadniji časovi. Prema savetu starijih i iskusnijih kolega ove časove koristila sam za ocenjivanje učenika kroz usmeno ispitivanje, kontrolne vežbe, ponavljanje gradiva na način da se učenici javljaju ukoliko znaju odgovor na postavljeno pitanje. Ovakav sistem rada bio je predpostavljam prilično dosadan većini mojih učenika, manji broj učenika koji su želeli da budu aktivni mogli su da dođu do izražaja, dok je pojedincima verovatno i odgovarao, jer im je dozvoljavao da „prespavaju“ čas.

Časovi utvrđivanja gradiva, međutim, mogu izgledati i drugačije. Oni mogu biti kreativni i za učenika i za nastavnika. Različitim nastavnim metodama, možemo podsticati interese učenika da aktivno učestvuju u utvrđivanju gradiva.

Objavite ovde sve što mislite da bi moglo koristiti vašim kolegama. Sarađujmo, razmenimo iskustva, ideje… i učinimo ove časove drugačijim.

Hvala unapred.

Ostavite komentar

Objavljeno pod O utvrđivanju gradiva

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s